October 09, 2009

jalan-jalan cari makan lagi


hari ni aku half day..masuk kerja petang. ada istilah ker cam gitu masuk kerja belah petang, udah serupa kerja shif plak..huhuhu. semalam aku pulang lewat..nak dekat pukul 8 baru smpai umah. ini gara2 nak siapkan report yang tertangguh. akhirnya..settle gak!!

esok aku turun kl..utk ambik jubah utk konvo next week. aku berkira2 nak service kereta memandangkan dah buat appointment maka haruss lah pegi kan. mujur boss bagi izin..hahaha..diluluskan ke pun ntah!!! sesampai di tempat service mujur lahh kereta x banyak. bila tgok rekod service aku diberitahu dah patut buat 'major service'. mula mengaru kepala dah ni sebab major service nak dekat 4rat gak...huhuhu

settle urusan service..aku rekues nak makan 'Chicken Rice Shop'. dah lama tui rekues..kira2 nak dekat 2 bulan tu. akhirnya tercapai gak hasrat nak makan. sangat best makan time tu sebab kami berdua sajerr. huhuhu..time keja kan harus lahh xder orang.


aku pilih set ni
sangat jimat ok!!


selain itu
rekues utk tambahan lagi
en hubby yang rekues....aku x yerr!!!



tadaaaaaa.....


nak minum ke nak buat mandi nie
aku tgok budak pompuan yg ambik order tu..buat muka pelik ajerr
aku idak kisah pun..huaaaa


makan-makan sambil menikmati suasana yang sangat best itu
haruslah sedar diri yang aku ni tengah ponteng
kan sekarang ni waktu kerja wahai akak



huhu..akak terluper sebentar
baru nak feeling2 romantik
nampak..muka orang puasss
hajat nak makan tercapai..ahakkk!!!


setelah puas makan..aku mau singgah membeli belah sedikit. jalan punya jalan hanya ini yang sambar. semua nyer sumber makanan aku nengok!!!


4 puanrazma komen:

IxoR@ on October 12, 2009 9:28 PM said...

Makan...makan..makan...

Ixora klu tgh lapar, mmg suka cari entri makan!

hahahhahaha....

ieyza on October 12, 2009 10:27 PM said...

addooooiii kak...cedapnyerr...wajib esok gi chicken rice shop untuk makan2

@LiYaNNuaR ツ on October 12, 2009 10:48 PM said...

sampe ati maklong x bawok BBQaseh!! huhuhu romentik uuu... mak suke nengok benda2 makan nih... hehehe

puanrazma on October 12, 2009 10:56 PM said...

~IxoR@
ni mesti mood raya lagi ni..mood nak makan ajerr yek!!!

~IeYzA
memang sedappp..akak x tipu

~@LiYaNNuaR
bwk qaseh x leh romantik sgt!!
sukerr yer..kita pun sukerr gak nok

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream