October 02, 2009

cerita pasal kad raya



actually ini citer last week. semacam sudah basi sikit..memandangkan time tu kamera bersifat bajingan, xbleh nak transfer gambar maka tertangguh nak uat entry ni. alhamdulillah 2 hari lepas aku laki bini bergegas ke kedai komputer utk scan virus2 yang buat penempatan tetap kat dalam memori kad aku ni..mujur sume2 gambar x effect. syukran2!!

aku kira2 dapat kad raya ni time tu raya ke-4. lewat gak sampai sebab sepatutnya sebelum raya dapatnyer. yelah memasing nak raya kan..setakat kad2 raya ni boleh kiv dulu lah diaorang nak hantar. sangat seronok sebab macam xcaya aku dah 2-3 tahun xpenah dapat kad raya. zaman dah berubah ni..sms & mms je buat ucapan hari raya. tapi banyak gak yang x tau kad2 raya ni ada sentimental value nyer.

tahun ni aku dapat 2 kad raya

tada......


nampak!!!
ni lah 2 kad raya dari kawan2 yang masih rajin nak hantar
aku tabik spring larrr kat korang
nostalgia tu!!!

kad raya ni aku terima dari pn.azlina
dia ni mmber sekolah aku kat sek.raja perempuan ipoh tahun 1996
la ni dia duk di Bangi..anak dah 3 org dah
sgt comell2 belaka anak nyer
mane anak2 x comell..mummy nyer pun comell!!
walau dah beranak 3 pun masih maintain

cuba tgok ni...

kawan aku yang berbaju biru (yang duduk paling kanan sekali..bertudung)
macih yer nok sudi kirim kad kat aku
klu senang aku balas yer..tapi x janji tau..huhuhu


selain itu

aku turut dapat kad dari wawa
macih yer dik..sudi2 mengir
im kad ini pada akakk
ikut tarikh setem awal dah wawa pos
yelahh posmen time puasa penat nak hantar
aku paham..aku maafkan!!!


4 puanrazma komen:

~salwaredzuan~ on October 03, 2009 4:41 AM said...

posmen tu sajalah tak bg akak gantung2 kad raya tu kann..takpe2..tahun dpn, 1 ramadhan je sy terus g pos kad raya kat smua org..tp kekawan sy pon ckp diorang br je dpt kad sy lps ry

puanrazma on October 03, 2009 3:34 PM said...

~salwaredzuan
mmg lahh abg2 posmen cam dengki kat akak jer..sbb diaorg xdapt raya akak rsa
anyway..thankss ya

@LiYaNNuaR ツ on October 03, 2009 9:34 PM said...

tahun ni sekeping haram aku x dpt noks... bila ko dah dpt... tahniah... masih ade yg sudi pos...

puanrazma on October 03, 2009 10:52 PM said...

~@LiYaNNuaR
tula..terkezut gak. thn ni dpt 2 plak tu..syukran2 sbb masih ada sudi kasi kad raya

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream