October 08, 2009

syurga cinta aku


sekarang ni aku mula meminati utk menonton ceritera ni
kira2 nyer minat tu bermula dr mum
aku tgok mum begitu layan tgok cita ni hinggakan..
sanggup tu berjaga smpai pkul 12

malam tadi aku berpeluang tonton cita ni
ternyata memang best!!!
memang layan!!!
nasib tayang sebulan..bleh ler aku ngn mum tgok smpai lebam
huhuhu

actually..cita ni byk bagi info tentang agama
bagaimana agama dpt membentuk sahsiah dlm diri seseorg
bagaimana dpt membina 'syurga cinta'
wahh...agung nyer!!! ahakkk2
aku sukerrr

5 puanrazma komen:

Ally on October 09, 2009 12:12 PM said...

Saya pun suka tgk crita ni... Best.. :)

Hai... singgah sekejap..

puanrazma on October 09, 2009 1:47 PM said...

~Ally
hi..thanks sudi snggah kat sni
ahahhh..cita sgt best kan!!!!

Amyna on October 10, 2009 12:23 PM said...

hurmm sama dengan myna. last week myna tengok. itu pun kebetulan huby nak buy cd..kalau buy 3..dapat diskaun...so x da cerita lain nak hambik...myna sugestkan syurga cinta.. sekali...bestt, layannnn

@LiYaNNuaR ツ on October 10, 2009 3:16 PM said...

bila...chanel?? huwaaa.. kenapa aku tak dpt nengok?? asyik2 Impak Maksima ajeerr... ape kesss...


psssssst... noks... rinih aku bjaya masok nasik ayam... ikut resepi yg ko kasik rituh... thanks noks... mavelesss...

puanrazma on October 12, 2009 9:40 AM said...

~AmyNa
sgt layan kan cita ni!!!
huhu..dpt2 lak tgok hubby cam berbunga2 ke cikit
ahakkk

~LiYaNNuaR
channel AB0952
wahhh...baguss..berjaya gak masak yek!!!
jom bukak bisness nasi ayam nak

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream